Nedir?

    Bilgi Teknoloji Kurumu tarafından regüle edilmiş 888 ve 898 ile başlayan numaralar üzerinden abonelere, eğlence, oylama, katılım, bilgi verme veya benzer faydaların sağlanacağı içeriklerin sunulduğu servislerdir. Bu servisler ile hem işletmeciye hem de son kullanıcılara avantaj sağlanmaktadır.

    Kimler Kullanır?

    Katma değerli hizmet numaralarının başlıca kullanım alanları;

      • Çağrı Merkezleri
      • Radyo ve Tv programlarına katılım
      • Anket, oylama, yarışma, bilgi ve eğlence platformlarına katılım
      • Astroloji, fal, yaşam koçu veya danışmanlık hizmetlerini sunan platformlara erişim

    Ücretlendirme ve tarifeler

      • BTK tarafından Advocat’e tahsis edilmiş olan 888299XXXX formatındaki yüzlerce numara, 10 farklı tarife ile ücretlendirilmektedir. Son kullanıcı tarifesi dakika başına 1TL ile 20 TL arasında değişen bu tarifelerden işletmenize en uygun numarayı seçebilirsiniz.
      • Katma Değerli Hizmet Numarası işletmek ve daha fazla bilgi edinmek için bizleri aramaktan çekinmeyin. İletişime geçmek için tıklayınız...

     Nedir?

    Dilimizde Sesli Yanıt Sistemleri olarak kullanılan olan bu servis dünyada “Interactive Voice Response” kısaltması olan IVR olarak adlandırılmaktadır. IVR hizmetleri inbound ve outbound olmak üzere iki kategoride sunulmaktadır.

     

      • Outbound IVR hizmetleri.

      • Önceden kaydedilmiş ses dosyalarını müşterilerinize dilediğiniz zamanda topluca ya da kişiye özel dinletebileceğiniz hizmetlerdir. Outbound IVR hizmetleri ile kampanya tanıtımı, ürün servis bilgilendirmeleri, kişiye özel bilgilendirmeler, satış ve tahsilat, müşteri memnuniyeti anketleri, abonelik işlemleri, veri işleme izni toplama, hatırlatma hizmetleri gibi birçok konuda dış arama ihtiyaçlarınızı, müşteri temsilcisine ihtiyaç duymadan ekonomik bir şekilde kolaylıkla sunabilirsiniz.

 

    • Inbound IVR hizmetleri.

    • Önceden kaydedilmiş ses dosyalarını kullanıcıların arama yapması ile dinletilmesi hizmetleridir. Inbound IVR hizmetlerinde, işletmenizin ihtiyaçları ve stratejileri doğrultusunda servis akışı kurgulanmaktadır. Inbound IVR hizmetleri,  destek, yardım, bilgi alma, yarışma, katılım, anket, oylama vb. gibi ihtiyaçlara cevap vermek için kullanılmaktadır.